Главная » Статьи » Правознавство

Зразок резюме

Зразок резюме фахівця в НR-сфері

            Іванова Жанна Михайлівна

дата народження: 14.09.1972

сімейний стан: заміжня

мКиїв; e-mail: ivgm@ukr.net

Тел. 8 (044) 555-5555, 8 (063) 555-5555

Мета:

Резюме подається на здобуття посади керівника відділу управління персоналу, директора по персоналу


Освіта: 

2004 р. факультатив: загальна психологія, психологія праці
2000-2003 рр. - Тренінги:
«Техніка ефективних продажів», «Ефективні стосунки з клієнтами, як джерело конкурентної переваги», «Техніка ефективного ведення переговорів» 

2001-2002 рр. - Міжнародний інститут бізнесу,
сертифікована програма коледжу ім. Рента Мак Юєна (Канада), «Управління людськими ресурсами» 

1993-1999
 рр. Київський національний економічний університет,
фінансово-економічний ф-т, спеціальність: менеджмент організацій.


Досвід роботи:
2003 р. (березень) – по теперішній час: ТОВ «...», керівник відділу  управління персоналом і трудовими стосунками. 
Обов’язки:

   Побудова роботи HR–департаменту «з нуля», аналіз робіт існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук і підбір персоналу;

   організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових співробітників;

   розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, кадрової політики;

   атестація, розробка і проведення тестувань, розробка і ведення системи кадрового обліку;

   аналіз ринку праці, аналіз ринку тренінгових послуг;

   формування штатного розкладу, табелювання  робочого часу співробітників, планування професійної кар’єри співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу;

   організація роботи з персоналом відповідно до спільних цілей розвитку компанії і конкретних направлень HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників, організація і проведення корпоративних заходів.


2002 р. (грудень) – ВАТ «...», інспектор відділу кадрів. 
Обов’язки: 
Ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників, організація і проведення атестаційних комісій тощо. 
2000–2002 р. - Міжнародний інститут бізнесу, менеджер департаменту маркетингу і продажів. 
Обов’язки: 
Організація продажів (тренінги, семінари) в регіонах України: пошук, організація презентацій і тренінгів, ведення клієнтів, аналіз ринку тренінгових послуг та ін.


Спеціальні знання та навики: 
ПК – MS Office, Інтернет-як упевнений користувач; російська мова (рідна), українська мова (вільно),  англійська – базова (розмовна, письмова).

Особисті  якості: 

Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вміння працювати у команді. 

Категория: Правознавство | Добавил: Andre99 (01.02.2011)
Просмотров: 5845 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]